Musik & Motor dag 1.

På torsdagen började allt. Jag och Jacob åkte runt med morfar i hans cab och såg allmänt coola ut :) Vi for upp på byn för att titta på häst och traktor crusingen, och vi tog även hand om några av kusinerna. Sen hittade jag igen Macke, Tobbe och hans kompis. Vi käkade pizza och hade det trevligt! Sen kom det fler folk till oss (: På kvällen drog vi ner till Sofi, haha och på riktigt, det var riktigt sjukt! Sällan jag skrattar så mycket. Har en video ni måste kolla på sen från den kvällen, det är när vi dansar fiskdansen till pärleporten (?) haha kul var det iallafall!




Jag och Linnéa






Evelina, jag och Theo.


Cissi, jag och Macke


Kenneth och Sofi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0