Skumma grejjer

Okej, vad hände igår? mja.. Det började med att vi var på en fest hos mina klasskompisar Emma och Linnea. Kul vare! Senare skulle alla dra till krogen, och då vill jag bara inflika att jag inte fyllt 18 än, och SÅKLART frågade dom om leg.... Så jag drog hem till en kompis medans dom var där! 

När jag senare mötte upp mina vänner var Carro full som en kastrull och Helen var hungrig. Vad passar inte då bättre än donken liksom? Så vi bestämde oss då för att dra dit och käka lite :) 


Helen, Carro och Jag. Kort och gott- snygga brudar. 


Emma, Linnea och Carro! Yeyeye.

Haha, hittade en video imorse sen igår... Carro hittade mig i trappen, fascinerad utav skummet i min dricka (?)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0