Yesterday

Igår var det tänkt att vi skulle grilla, men det blev det ju inget av. Så jag Sofi och Macke gick omkring på byn och var allmänt emo.. Kändes som att man gick i högstadiet igen. Iallafall så gick vi till en liten tant vid namn Gudrun som Sofi brukar vara hos ibland, där bakade vi, fikade och drack kaffe.


Jag och Gudrun (vill bara säga att jag är ingen jätte, det är Gudrun som är dvärg..)

Haha förlåt Macke, men nu lägger jag ut den här videon ändå :] Underbar är den! Det är Gudruns musik, kan inte bli mycket bättre.



Sen på kvällen, eller rättare sagt natten (klockan var tre tror jag) blev vi hungriga samtidigt som jag kände för att leka Gordon Ramsey. Vilket perfekt sammanträffande va? Det resulterade i dessa vackra matverk skapade av mig ;) Haha korv och mos på en bädd av remoulad sås omringada av gurka i ett regn av äggröra får nästan bli min signatur rätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0