Godmorgon bloggjävel.

Jag  börjar klockan tolv idag (skönt!!) så jag passar på att blogga lite. Imorgon blir det Stockholm för hela slanten, kommer bli såå kul! :D Jag lovar att ta mycket kort så det blir en fet bildbomb när jag kommer hem :) hehe. Ja, sen vill jag meddela alla där ute i världen som vet vart Mora ligger att våra armband har kommit ut i butik där nu, på Kompis! Så nu jäklar tycker jag att ni ska pallra era små rövar dit och köpa ett, eller två, eller tre. Men nu måste jag packa ihop till skolan! Bjuder på lite fula cambilder sålänge! Pussssss. 





Kommentarer
Postat av: Linnéa :HD

första bilden var ju bara för het!

2010-12-12 @ 22:52:42
URL: http://neaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0