....hej

Jag skäms. JAG ÄR EN DÅLIG BLOGGARE. Men nu är det ju lov, så jag ska ta mig i kragen och leva upp till era förväntningar. Jag tänkte börja med att dokumentera lite om hur vi hade det i Stockholm. Men tyvärr får ni bara se de fula bilderna, då de acceptabla är i Sofis kamera. Och vart hennes kameraladdare är kan ju hon ta och förklara... Jag kan säga att efter en hård helg på en båt kan det vara svårt att förklara vissa saker som det. Haha.

Men iallafall, jag behöver kanske inte gå in så djupt på vad vi gjorde och så. Måste tänka på ryktet. Men jag kan säga så mycket som  att vi hade riktigt roligt! Träffade underbara människor och bara levde livet ett tag. Synd bara att vår "shoppinghelg" resulterade i noll shopping. Haha..
Carro lagade middag till oss. Jag citerar faster "Vad är det för tunnbrödrullar som ni har lämnat i kylskåpet??"
fest..?
Vi hann faktiskt gå på bio! Saw 3D, fyfan säger jag bara.....
På söndag kvällen hamnade ju som sagt jag och Sofi på en irländsk bar... så jävla sjuk kväll! Haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0