Catch up!

Kom på att jag kanske borde ge er en liten inblick i vad jag haft för mig när jag inte bloggat?

Min sommar började med ett par slitsamma veckor i skogen med Cissi.. sjukt vad man gör för pengar, huh? 



Det fortsatte åt det lite mer roliga hållet, dvs åkte på Peace and Love med Sofi och Helen! Det var helt sjukt galet.. Bilden nedanför är tagen vid sju på morgonen, vi hade inte gått och lagt oss än.. Man måste väl ha kul så länge man kan eller?



Sen har jag väl varit på lite andra fester osv. Här får ni lite bilder från det!






What´s next then? Som älvdaling måste man leva upp till sina förväntningar, nästa tillställning blir alltså dansbandsveckan! Jag, Carro och Sofi ska dit fyra dagar och sova i tält... Men men, om jag känner oss rätt kommer det förmodligen bli rätt så jävla nice ändå!




Kommentarer
Postat av: Caroline

DET SKULLE BLI SÅ JÄVLA NICE.

2010-07-19 @ 18:54:37
URL: http://carolinelenner.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0