Hur bra blev inte det där på en skala?

SUPERBRA blev festen, inga större skandaler... typ. Om vi bortser från Helen som låg i gynekolog-ställning på köksgolvet hela kvällen, haha! Det kom mycket folk, alla skakade rumpa på dansgolvet och humöret var på topp! Tänk vad vi fixade Cissi! Det trodde jag aldrig :D Om två år blir det 20- års fest, och då ska vi göra allt i dubbel så stor uppsättning ;)

Sen var det lördagen. Jag hamnade hemma hos Sofi för en "myskväll". Jag visste redan innan jag for hem till henne hur det skulle gå med den saken. Vi hamnade i en random bil med en random chaufför påväg till en random förfest. Allt var som sagt random. Men vi hann vara där i... 30 sek? Sedan drog vi till själva festeeen. Haha konstig kväll!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja vi är så himla bäst! Meeeeeeeeeeeeen du kunde inte valt en lite fulare bild elr? :p

2010-10-11 @ 22:15:14
URL: http://cgabrielsson.blogg.se/
Postat av: Helen

Hmm, du kunde inte låtit bli att nämna mig eller?? min mamma vet om den här bloggen... :s

2010-10-11 @ 23:41:51
Postat av: henrik

kommer det några bilder ?:)

2010-10-12 @ 07:50:31
Postat av: Anonym

tycker ni drar en 19årsfest också! h3h3h3

2010-10-13 @ 17:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0