Som ni kanske märker...

.. hade jag en blogg fri dag igår. Kände att jag behövde ägna lite tid åt mig själv. Slängde ner mig själv i badet och gjorde ansiktsmask och sånt ni vet!

Och ja, lite onödig information kanske ni skulle må bra av? För er som inte vet går jag sista året på gymnasiet, sammhäll med inriktning ekonomi. Och nu i trean ska jag och fyra till brudar utveckla ett företag! Ville förbereda er lite, för det kommer bli en hel del om det framöver! Jag är, håll i er nu, marknadsföringsansvarig och kontaktansvarig. Lite status, right?



Här är vi, the dream team, minus Karin dock.. Hade ingen bild på henne :(

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Skulle in och kolla om du lagt upp bilden på väskan, fatta förvånad jag blev när jag såg mig själv! HAHA! :)

2010-09-01 @ 18:20:48
Postat av: Helen

Hmm, fick du lov att lägga upp den fulaste bilden du hittade på mig?? Haha

2010-09-01 @ 20:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0