Min dag

Började med att jag vaknade av mamma som poppade melodikrysset. Det har jag ju i och för sig gjort de senaste 18 åren, men ändå :) Sen åt jag frukost, målade naglarna och färgade ögonfransarna. 

 

Sen då? Jaa. Jag och mamma drog på oss ytterkläderna och tog en promenad på sjön i det fin fina vädret! Njuter verligen av att solen är framme :D Så vi stod och solade våra bleka ansikten ett tag också, så nu är jag fräknig som fan.



Senare under dagen fick vi lite besök här hemma! Vi lagade tacopaj och åt chocklad fondue. De båda är ju goda, men alltså, kan ni förstå hur gudomligt gott det sistnämnda är eller?? Galet. Det är väl i det skede jag befinner mig i just nu! Nu ska jag börja fixa mig för kvällens utgång, men det får jag berätta mer om imorgon:) puss då.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0