hej natten

Jag har väldigt tråkigt just nu, så vet ni vad jag tänkte göra för er? Berätta om mina framtidsplaner såklart! Så, shooopshooop, HÄMTA ANTECKNINGSBLOCKEN NU ALLA BARN!

Som ni vet tog jag studenten för cirkus två veckor sen. Vad kul för mig grattis grattis. Så, i sommar kommer jag jobba RÖVEN av mig, för att tjäna massa pengar. Jag har tre veckor den här sommaren som jag inte har fullspäckat med jobb, vecka ett är intensivkurs i körkort, vecka två är en gotlandsresa, och vecka tre är Musik och Motor i Älvdalen (som ingrodd älvdaling är detta en extremt viktig tillställning att gå på).

Men vad händer sen då? undrar ni. Som ni vet är jag signad till en modellargentur. Hatar att säga det för det låter så skrytigt. Usch. Men iallafall, jag har haft en del telefonkontakt med dem, så som det ser ut nu är en flytt till Göteborg inom kort är inte omöjligt, för deras "högkvarter" ligger där. Så, det skulle underlätta ifall jag bodde där. 

Ja, där har ni den lilla faktan också. Nu ska jag gå och lägga min trötta kropp. Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

what about dansbandsvecka??? ger du upp tradition??

2011-06-25 @ 17:21:03
URL: http://carolinelenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0