Hej jag heter Josefine, kommer i ihåg mig?

Jag har varit SÄMST på att uppdatera den senaste tiden. Men vet ni vad det roliga är? Att när jag uppdaterar som minst har jag mest läsare? Konstigt. För en snabb update kan jag ju säga att sedan det senaste inlägget har jag pluggat som en dåre, vilket lönat sig, eftersom jag idag fick det OERHÖRT GLADSAMMA BESKEDET ATT JAG FÅR GODKÄNT I MATTEN! Cred till mig. Det har varit studentbal i helgen också, riktigt skoj! Inte ofta man är på sånna trevliga tillställningar ;) Men vad jag egentligen vill säga är: Förvänta er inte så mycket av mig nu en vecka framåt ungefär. Men tanke på att det är studenttider kommer det seriöst vara fest varenda dag. Men jag ska försöka vingla mig fram till datorn med en hink i famnen och säga hej ibland.




Kommentarer
Postat av: Malva

Vilken fin blogg du har!! :)

2011-06-03 @ 16:21:23
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0