+++


Godkväll. Jag ligger just nu i min säng och funderar på vad jag ska skriva att jag funderar på. Fast jag egentligen bara väntar på att mitt hår ska torka. Kvällen till ära vill jag bara dela med mig av en liten sak; jag har varit med om detta ett ex antal gånger i mitt liv nu, och varje gång är densamma. Man får en milstolpe i livet, vill förändra precis allt. Sin vänskapskrets, sin frisyr, sin personlighet, sitt mobilnummer, sin klädstil, precis allt. Men- hur mycket man än förändrar sig förblir man ändå densamma. Man är fortfarande samma människa, med samma tankar kvar. Vilket var tråkigt eftersom det är dom man tror man kan gämma sig från med sin lilla makeover. Vissa saker kan man bara inte sminka över. För att en förändring fullhjärtat ska bli complete måste man börja rakt innifrån och ut. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0