Dan före DEN DAGEN

Imorgon börjar allvaret igen. Många säger att de längtar tillbaka till skolan, synd att jag inte håller med ett dugg. Jag skulle kunna ha sommarlov resten av livet :) Men hur som heeeelst, här får ni en liten resume av sommaren 2010, vad jag har hunnit med osv. Och vet ni vad jag insåg? Jag har inte badat en enda gång den här sommaren, och inte heller jag jag plockat blommor. Det enda jag gjort är att ha festat...? Bra jobbat fiffi....  

Sommaren började med arbete, tre veckors plantsättning i skogen. HARD WORK WORK.



Sedan ägde Peace & Love rum. En veckas tältning, i stekande värme, bland SJUKT mycket folk, där stinkande bajamajor stod uppradade, där man knappt kunde ducha. Ja, vet inte riktigt om det var min grej det där. Men vi träffade iallafall massa nya och underbara människor och fick en hel del nya vänner!



Jag, Sofi och Carro stack till Malung i några dagar. Vet inte om jag kan beskriva med ord hur sjukt kul vi hade! Det kan ju inte bli mycket mer awesome när vi är lika partyglada alla tre.



Jag, Sofi och Macke var i rättvik på Classic Car Week. Träffade många konstiga människor under den kvällen.. haha. Men kul hade vi! 



Jag har hunnit vara på tre 18- års kalas. Ett för Sofie, ett för Carro och ett för två tvillingpar som jag inte känner (:



Sofie och hennes Martin hade grillkväll hemma hos dom, följt av en kväll på Mora festivalen. Kul kul!



Våran högstadie klass hade klassfest. Vilket halvt spårade ut där fram på kvällen. Men fram tills dess hade vi riktigt riktigt kul! Älskar er!



Musik & Motor festivalen ägde rum. Och ja, ett ord: GALET. Får fortfarande skrattattacker när jag tänker tillbaka på det. Ibland blir jag nästan förbannad på oss, iallafall dig och mig Sofi, för vi är så störda och tänker inte ett dugg på vad vi håller på med, men sen tänker jag vad gör det om 100 år? Och tänk på alla minnen vi kan sitta och skratta åt när vi blir gamla och skrynkliga :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0