Julafton

Har haft en helt underbar julafton! Dagen började hos min pappa, där vi hjälptes åt att fixa mat och allt vad det innebär! Sen kom min faster, hennes man Bertil och farmor. Det blev massa mat, julklapps utdelning och skratt! Senare på kvällen (närmare bestämt halv tolv) kom vi hem till mormor och morfar där det gänget var. Jag och Jacob förväntade oss att alla hade gått och lagt sig, men när vi kom innanför dörren stod alla och dansade i hallen? Vi ba wtf... Haha. Det blev väl den lite mer fartfyllda delen av kvällen! :)


Vem vare? Vem vare som duka så jävla fint???? Det var jag.


Farmor tog tillfället i akt och ville få omkull tomten tydligen.. haha.


Faster klädde ut sig till tomten, lite impulsaktigt sådär :D


Jag, morfar, Jacob och Daniel. VI LYCKADES FÅ ETT NORMALT KORT!! Cred till oss.


Sen blev det ju som det blev.... hehe.


Morfar och hans fina Bad Hair Day mössa som han fick av mig!



Hahaha, det visade sig att jag och mamma köpt EXAKT samma tofflor till varanndra, som tur var öppnade jag mitt paket först! Så jag kunde filma mammas reaktion.

Kommentarer
Postat av: hanna

Vilket år är din lillebror född?:)

2011-01-09 @ 18:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0