Mina föräldrar

Kan börja med att säga att jag älskar de så mycket.

Min mamma heter Anette och bor i Mora. Jag bor iprincip alltid hos henne eftersom jag går i skola i Mora. Mamma är lite som en extra bästa kompis för mig, som man kan berätta allt för (Trots att jag utebliver vissa små detaljer ;) haha). Men du är bra du mamma.



Min pappa heter Jonas och bor i Älvdalen. Han har ett villa-vovve-volvo liv. Jag har rätt bra kontakt med min pappa, försöker hälsa på så ofta jag kan. Han är dock väldigt överbeskyddande... men vilken pappa är inte det? :) Men så fort stressen har lagt sig för pappa har vi faktiskt riktigt roligt tillsammans. Han hamnar liksom på min galna nivå, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0