dance the night away

Önskar att jag levde upp till överskriften i lördags. JAG DANSADE INTE EN ENDA GÅNG. Kan dock bero på att vi hamnade på en sportbar... trodde att den typen av människor var galna över någon bra match och skrattade sig lyckliga medans de dansade på borden. Men nej, med en stor stark i handen och gapande munnar råglodde alla på det antal tv apparater som klädde väggarna.

Så, för att sammanfatta lördagen kan jag säga; jag har varit med om bättre kvällar. Men det blir ju vad man gör det till så :)

Igår jobbade jag strax över ett klockvarv. Slitsamt. Men med tanke på att jag fick FETT med dricks ska jag inte klaga ;) Gick hem runt halv två, efter att vi slutkörda arbetare tagit varsit glas i den tomma resturangen.

luftgitarrs trubaduren

lovely

mina snixiga flickor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0