Malung

Haha ja... vart ska jag börja? Kan ju säga att så kul jag haft under de här tre dagarna har jag inte haft på länge! Vet inte hur jag ska berätta allt utan att det blir en enda sörja av allt.. Men vad har vi gjort då? Frågan är nog: vad har vi inte gjort? Vi har ringt 112 för att en kille låg däckad på järnvägsrälsen, vi har haft tequila race i baren, vi har spenderat en natt i bastun för vårt tält var fullt, vi har åkt med vakterna hem på natten, vi har tagit bild med varenda malungsbo, listan är lång!


Jag, killen vi försöker hjälpa och Carro. Det här var nog alldeles innan vi ringde 112.. haha.


När jag och Sofi kom hem på natten var vårt tält fullt, så vi gick först in och sov i campingens tv-rum. Men då hittade vakterna oss och slängde ut oss :( Då gick vi och sov i bastun istället! Carro hittade oss på morgonen och tog den här bilden, hon var då igång med att stoppa nakna tanter att starta bastun...



Röda mattan ;)


Inga mer bilder till världen nu! Resten är antingen barnförbjudna eller allmänt skitfula.


Kommentarer
Postat av: Caroliiiiiiiiiiiiiine

hahahah åååå underbart! NÄSTA ÅR IGEN! WÖWÖWÖÖWÖW

2010-07-26 @ 18:30:18
URL: http://carolinelenner.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0