Secondhand

I andra hand. Nu tillhör de mig, de små jäklarna. Omöjligt att jag skulle kunna visa allt jag haffat, eller ja... omöjligt och omöjligt.. skulle bli en aning drygt bara.


Trench Coat. Ser kanske inte så vacker ut på bilden, men den sitter super på. Ska ge er en bild när jag har den på mig!


Ett sammetslinne. Fin fint med massa silversmycken.


Haha, det här är egentligen en kjol. Men jag tänker använda den som en tubklänning med det där snygga röda bältet i midjan, som färgklick.


Supermysig vit grovstickad tröja. Kommer användas flitigt när vintern kommer!


En massa sjalar. Och det här är bara tre av de tio jag haffade..


En stor skjorta. Perfekt att gömma sig i. Eller varför inte sova på, eller knyta runt huvudet, eller snyta sig i, eller klippa i när du är arg, eller springa omkring i naken? Jag föredrar att använda den som en vanlig skjorta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0