Kontaktannons



Nu har jag bestämt att ge er lite information om min bror som jag ständigt får frågor om.. Jag tror nog att ni är lite småförtjusta i han, flickor där ute? ;) Jag har inte ens frågat han om jag får göra det här, han kommer bli skitsur :D så ni kan ju hålla utkik på kommentarerna till det här inlägget sen, ifall han får ett utbrott! haha. Men okej, let´s go. 

Namn: Jacob Svensson
Ålder: Fyller 16 år den 7 februari (är född 1995)
Intressen: Sitta vid datorn, äta upp allt bröd och vara trött.
Lyssnar på: Förutom knappljudet av datorn, all musik som hans vän Kuba lyssnar på.
Äter: Allt som innehåller socker.
Blir glad av: Pengar
Blir arg av: Mig
Speciella egenskaper: Sjunger i duschen och gnisslar tänder när han sover  

 
Ni kan kontakta honom på: 
Facebook;
Jacob Svensson
Msn; [email protected]

 

Kommentarer
Postat av: jacob ( brochan )

Du är fan störd fiffi..

2011-01-10 @ 18:13:49
Postat av: Amanda Johansson

hahaha, jacob.. du kan ju försöka se det från den ljusa sidan, du kanske har en chans att komma nånstans här i livet du med ;)



FIFFI, jag tyckte det btw var asroligt :D

2011-01-10 @ 18:42:22
URL: http://aaamandajohansson.blogg.se/
Postat av: jacob ( brochan )

haha vem mer än jag har någon chans att komma någonstans här i livet? ;)

2011-01-10 @ 21:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0