FREDAG

SOM JAG HAR LÄNGTAT. Fredagseftermiddag= Tillfället att få bli levande i två dagar. Synd bara att det känns som att någon har smällt till mig i bakhuvudet med ett baseballträ, fucking huvudvärk </3

Idag har det hunnits med mycket iallafall! Jag och Helen gjorde ett tappert försök att fota armbanden till framtida marknadsföring, vi har haft företagsmöte med rådgivaren och vi har fixat lite butiker som ska ge ut broshyrer om oss. Bra dag. Nu är det bara en sak jag har kvar att göra: DÖLJA MINA BLEKA BEKYMMER I LITE BRUN UTAN SOL.

Helen goes paparazzi, typ..?

För två amatörer blev det rätt fint ändå!

Här ser ni vilka färger som finns på armbanden! (vi ska inte använda den här bilden på något vis utan är bara till för att visa er)

Kommentarer
Postat av: emma

åååh, vart kan man köpa dom?!?! :D

2011-01-28 @ 20:36:32
URL: http://teamffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0