Hi there Mora, here I come.

Sticker från mitt lilla Älvdalen nu. Ikväll blir det nämligen avskedsfest för min vän Britt som ska resa till USA och vara där ett helt år :( Kommer sakna henne! Men ett år kommer säkert gå skit fort. Tänk bara att mina tre år i gymnasiet snart är slut, att snart är det jag och mina vänner som åker på lastbilsflaken med studentmössor och skriker. Sjukt!

Och för eran information vet inte om jag kommer ha möjlighet att blogga mer idag.. Men imorgon kommer ni defenitivt höra av mig :)


Jag och Britt

Kommentarer
Postat av: Britt

aah va du är söt! Jag kommer sakna dig min underbara fiffi!!!!! Vengo på dig :)

2010-08-17 @ 19:44:23
URL: http://brittiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0