Företagspresentation + företagslunch

Goddag i stugan. Denna dag har varit väldigt... kommer inte på ordet. Men jag har fått mycket gjort. Vi har haft företagspresentationer på förmiddagen. Jag trodde först att det bara skulle bli för klassen, men NEHEJ DU. Det var hela klassen + rådgivarna + våra lärare + rektorn + två från UF kontoret. Hehe, ville dö ett tag. Men det gick verkligen jätte bra och jag är stolt över mig och mina flickor, vad duktiga vi är! Efter alla roligheter blev det lunch med alla.  



Haha, vi såg ut som Buisness women allihopa. Kavaj och allt. Jag körde till och med på en Rosa Bandet pin, eftersom vi sammarbetar med Bröstcancerfonden :)

Kommentarer
Postat av: juliaaaa

sjukt fin ärru tjejen!:)

2010-11-30 @ 19:41:00
URL: http://juliajonassonn.blogg.se/
Postat av: Amanda - TOMMY

business* haha ;)

2010-12-01 @ 16:44:11
URL: http://aaamandajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0