halloween part 1

Först och främst vill jag lägga in ett garv åt mig själv här. "LOV! Vilket betyder, uppdatering!". Kul att det blev raka motsatsen, hehe.

Igår var det iallafall halloween fest. Jag, Sofie, Carro, Sofi och Macke tog på oss party humöret och hade jätte roligt! Sofi gick omkring och spådde folk, jag hittade en femkrona innanför mina strumbyxor (det är faktumet att jag inte hade någon femma med mig som är intressant) och carro dansade på högtalarna.


Jag var utklädd till Amy Winehouse, som ni kanske ser :) hehe


Franska herr Marcus, Sofie som var fe och Djävilen Sofi.


Fint folk.


Carro och Sofi


Usch...


Kommentarer
Postat av: Caroline!

åå underbart :))

2010-11-06 @ 11:54:16
URL: http://carolinelenner.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0