Halloween part 2

Okej, igår var vankades det mera roligheter. Jag och Carro "förfestade" på den årliga älgfesten (haha.. ). Det bjöds på mat och musik, dansbandsmusik. När det gäller alla mina släktingar som var där har jag många ess i rockärmen som jag skulle kunnat berätta nu, men jag är så snäll, så den informationen håller jag inne med ;)

Senare drog vi på halloweenfest. Och fasiken vad roligt det var! Massa trevligt folk, många utklädda och bra musik :D Det var rätt mycket krossat glas överallt också om det känns intressant att veta :D 


Carro och jag på the älgfest.


Mamma och Tina var på G!


Jag klädde ut mig till Lady Gaga :D


Carro var Kissie mjaaaau.


Snygga b-rudar


Lasse K var där ;)


Folk :)


Kommentarer
Postat av: ronja

snygg header!

2010-11-08 @ 15:17:03
URL: http://byronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0