Helgen

Hej jag heter Josefine och jag mår illa idag. Jag har haft jätte kul i helgen, men jag tänker berätta kort och snabbt, för jag blir bara mer illamående av att titta på datorn.

I fredags var det myskväll hos pappa. Jag, pappa och Jacob bakade pizza och kollade på filmer den vi var små. Hur kul som helst! Pappas vovve Moa joinade också om det känns intressant att veta.




På lördagen for jag och Macke till Sofi. Vi förfestade lite med snygga Tina och Sara, sen drog vi till cafét! Riktigt älvdals party. Senare på kvällen vet jag inte riktigt vad som hände... Kurragömma typ, eller vad vi ska kalla det. Jag och Macke låg och filosoferade under en balkong (?) och Sofi sprang runt ensam på byn och skrek att det fanns spöken eller nått.... hahaha.


Jag och Mackineeeen.


Tina och Sara!


Mina babes, Macke, Sofi och jag.


Vi hanmade i en bil också, där lilla Cissi befann sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0