My weekend

I fredags hade jag, Amanda och Linnea en så kallad "nyttigkväll". Den levde tyvärr inte upp till sitt namn upptäckte vi när vi låg på madrasserna, tryckte i oss chips vars smulor fanns över hela sängen. Äckligt. Vi hackade iallafall lite gurka och sånna där grejer :D



På lördagen åkte jag tillbaka till Mora för att fixa mamma inför en maskerad.
60- tals tema var det! Haha det blev rätt coolt faktiskt. Så här såg hon ut!



Senare under kvällen (efter mycket om och men) drog jag, mina två brudar cissi och sofi, och lilla macke till wasa. Haha, jag behöver inte säga att jag hade kul för det förstår ni nog att jag hade. MER SÅNNA KVÄLLAR TACK ;)


Cissi!


Haha ska jag behöva dra hela historen för er så ni fattar? Jag la i en massa pärlor i Cissis drink, så kom vi på att vi hade en kompis som hette Perla Youssef förr, detta blir alltså en hedersdrink till henne kallad "Youssef on the beach"


Sofi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0