Sunday

Först vill jag säga att jag valde alternativ nummer 5 igår, plugga och städa. Det var jävligt tråkigt men mycket behövligt! Med tanke på att jag inte haft en lugn helg kväll sen gud vet när. Idag har jag iallafall tagit en lång promenad med min lilla mamma. Sen när jag kom hem här så kollade jag runt på lite bloggar, bland annat Cissis blogg. Haha, nu låter jag som världens mes, men jag började gråta. Tänk att vad lyckligt lottad man är som har så fina vänner, en sån fin vän som du Cissi. 

Från Cissis blogg:


Kommentarer
Postat av: CISSI

Åh va underbar du är! Och det är JAG som är så himla lyckligt lottad att jag har DIG. Du är BÄST! <3

2010-10-18 @ 13:07:30
URL: http://cgabrielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0