ett två tre

Som ni vet var jag barnvakt igår tills idag. Allt gick bra, förutom att jag har städat bort närmare ett ton mosade ostbågar, och att jag vaknade imorse och insåg att det ligger sju pers sammanlagt i sägen.. he-he.

Dagen som gått har spenderats i min farmors gamla lägenhet. Hon har nämligen flyttat och vi hjälps åt att städa ur hennes lägenhet. Min uppgift är att ta itu med rummet längst in på vinden, även kallad klädrummet. Det är proppat med packeterade gamla kläder, och med det menar jag snygga gamla kläder. Jag har bara idag roffat åt mig en stor säck med kläder som jag vill ha, sånna kläder som är inne nu. Glad tjej hej!  


Linnéa, Sofi och jag igår. Haha... ett ord: Mongon.

Kommentarer
Postat av: sofia

kan du inte lägga ut några bilder på lite kläder du tog? :)

2010-09-05 @ 09:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0