Dag 17 – Mitt favoritminne

HUR tror ni det är möjligt för mig att välja här? va? va? VAAA?? Jag är väldigt lyckligt lottad på så vis att jag har många roliga saker att titta tillbaka på. Men om jag nu ska vara så illa tvungen att välja ett tror jag det är få saker som slår min och Sofis natt i campingbastun! Haha, riktigt fult var det.

Kan ju dra historien kortfattat: Jag, Sofi och Carro var på Dansbandsveckan i Malung, och delade alla tre samma tält. När jag och Sofi kom hem till tältet på natten kan jag ju säga att det var en aning upptaget. Vad fan ska vi göra nu då? Frågade vi oss. Ja men vi lägger väl oss i campingens vardagsrum såklart!! Där la vi oss, somnade i... tio minuter? Vad fan vaknar vi av? UPP OCH HOPPA!! NU FÅR NI GÅ UT HÄRIFRÅN!! Det var vakterna... Vi hamnar ute på vägen igen, och där står vi, fulla, skrattar och fryser. Brainstormade potensiella ställen att slagga på, tills förslaget BASTUN!! vann över golfbanan och soptunnan. Carro hittade igen oss morgonen därpå, la ett asgarv och fotade, samtidigt som hon försökte förklara för alla nakna tanter som ville in i bastun varför vi låg där inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0