Ett ord: SLITEN

Tror jag ska inleda med att beklaga mig över hur sjukt dåligt jag mår idag. Sofi och Macke har däckat i min säng nu, och jag försöker klunka allt vatten jag kommer åt. Men jaja, som man bäddar får man ligga.

Gårdagen var som vanligt sjuk. Vet inte riktigt vart jag ska börja... Men vi kom iallafall på förfest hos min gamla klasskompis Johan. Där spelade vi poker under tiden som gitarren brände strängar. Sen drog vi till Etage, där vi skakade ass hela kvällen. Iallafall de flesta av oss.......... hehe, pik till Sofi där. När klubbdörrarna stängdes hade Sofi och Macke hittat Krilleboois kompis Viktor Piepenburg? Haha sjukt. Så på något jävla vis hamnade vi på efterfest med dom. Så råkade vi sova där också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0