Hej mina vänner, lite update kanske?

Jag har blivit sjuk. Perfect timing kände jag. Har inte varit sjuk på ett och ett halv år. Men ser det ut som att en förskylning tänker hindra mig från att fira studenten? Svar NEJ. Har precis vilat igen mig efter vårt tre-dagar-i-rad festande sen förra veckan. Första kvällen var vi i Älvdalen, så himla kul hade jag! Den kvällen vann över de andra :) Andra kvällen åkte vi ner till Rättvik, vilket också vad skoj! Sist men inte minst var det studentfest på Wasa den tredje kvällen. Funny.

Kväll 1.
Kväll 2.






Kväll 3.








Kommentarer
Postat av: jocke

där ljög du. Kommer du inte ihåg din stock du hade i halsen i somras? Det var inte ett och ett halvt år sedan ;)

2011-06-08 @ 16:13:14
URL: http://neaajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, gillar sista bilden på andra dagen skarpt!!

2011-06-09 @ 20:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0