VI KLARADE DET!

Efter tolv års hårt slit, blod, svett och tårar............ STUDENTEN ÄR FIXAD! Jag är å sjukt stolt över mig själv, ni ska veta hur nära jag har varit på att hoppa av skiten den senaste tiden. Studentdagen såg iallafall ut som så att HALV ÅTTA PÅ MORGONEN fick vi champangefrukost, läs: alkoholfri cider i plastglas. Sedan var vi i kyrkan, åt studentlunch på moraparken, gick tåg genom gågatan, välkomnades av föräldrar, åkte flak, skrek ihjäl oss, festade. Mycket att orka med på en dag, speciellt med tanke på att jag hade feber och tappat rösten pga halsont. Men man tar bara studenten en gång så, all in.

'

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade också halsont och feber på min student i lördags, en liten fråga: skrek du mycket trots detta? jag gjorde det nämligen och har varit hes sen dess. är rädd att min röst är förstörd föralltid :( tror du det???

2011-06-14 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0