Dag 12 - I min handväska



1. Min kalender. Jag har så jäkla mycket bollar i luften jämt, hur skulle jag komma ihåg allt? Denna lilla bok är min andra halva för tillfället.
2. Min mobil. Är ju ganska självskriven, utan den blir man handikappad.
3. Kameran. Jag måste ju blogga och göra er nöjda? ;) haha
4. Plånboken. Den lika självskriven som mobilen, mhm.
5. Parfym, man vet ju aldrig när man måste lukta lite extra gott?
6 & 7. Kam och hårspray. Jag vet inte om ni inser hur viktigt dessa två är för oss tjejer? SPECIELLT nu när det blåser så in i....
8. Desinfektionsmedel. Och JA, jag har lite bacillskräck.
9. Läppstift. Haha låter som Josefine Svensson, 86 år.
10. Handcreme. Mina händer skulle dö annars.
11. Lypsyl.
Utan allt detta skulle jag känna mig naken, exposed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0