Helgen

Tänkte försöka dra igenom hur min helg har sett ut för er! ROLIGT VA????? hehe. I fredgas var jag och mamma och spådde oss, minst sagt givande var det! En kick i rätt riktning kan behövas ibland. Under dagen var jag och mamma och gled runt lite i kupolen. Fick med mig en mascare hem, fint.


På kvällen drog jag hem till Älvdalen för att grilla med pappa och hans fru Åsa. Mycket mysigt! Jag prövade Jacobs nya moped. Det var synd att vi inte spelade in det känner jag. Teknisk och mekanisk som jag är brassade jag iväg på mopeden, helt ovetande om att min coolhet var obefintlig. Det fanns tydligen ett växelsysten på de där nymodigheterna, vilka jag inte använde. Då kan ni ju tänka er hur mopeden lät när jag drog iväg på första växeln... som en sprängfärdig tvättmaskin ungefär.

Pappa som grillar. Observera våran fina slogbod i bakgrunden... haha

På lördagen var det ju som sagt valborg. För att låta en gnutta negativ vill jag bara säga att jag hatar valborg. Men denna gången blev det faktiskt helt okej! Vi grillade hos Graw, börjar bli en klassiker nu. Sedan drog vi iväg till Mora, på någon förfest. Sedan pallrade vi oss vidare till äckel wasa <333 mums.

Helen och Sofi

Lilla Grawen och jag

Nom nom nommm

Jag och världens bästa bög, love.

På förfesten, mitsji fuok som vi säger i Älvdalen! (= mycket folk) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0