Hello Gothenburg!

På plats i staden med stort S. Jag trivs, hittills, HUR BRA SOM HELST. Dock har jag dragit på mig en förkylning. Tack mammas AC i bilen!!! Väldigt skojigt :D Jag har även lyckats skaffa mig ett jobb, som telefonförsäljare (så om ni någonsin känner att ni vill placera era pensionsfonder för att få så hög avkastning som möjligt är det bara att ringa till mig). Inte världens drömjobb kanske, men människorna där är helt underbara!

Jag vill slutligen dela med mig av ett vuxenpoäng jag kommer att fånga imorgon, jag ska nämligen köpa tv. Känns bra, känns vuxet, känns less tristess in my life. Till hjälp ska jag ta med mig min Älvdalskulla Robert. Kan inte bli annat än succé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0